14 november 2011

hejsan på er alla, nu har det varit en dålig uppdatering igen men har inte varit hemma utan har varit på läger som jag har skrivit tidigare. Just nu sitter jag och inte gör något förutom att jag njuter av att vara ledig mohaha!! ^^

Kan berätta lite om helgen som varit. Fredag åkte vi till vandrarhemmet och fixade och sådant & sen på lördagen så fick vi sovmorgon men senare åkte vi o körde gokart det gick faktiskt ganska bra, tumme upp för det och sen åt vi lunch och duschade och så för oss som ville senare på kvällen blev det filmkväll och filmen hette "Metal Tornado" den var bra, både spännande och rolig hihih sen gjorde vi inte så mkt mera. Sen på söndagen fick vi också sovmorgon och så spelade vi minigolf med 18 hål o åt på kina restaurang. Det var en väldigt lyckad kväll kan jag ju säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!