10 / 11 - 2011

godmorgon alla, förlåt att jag inte uppdaterat, jag har nämligen inte haft ngn dator hemma men nu kommer det bli mera uppdatering. Igår fick jag ett jätte bra besked, fick nämligen reda på att jag fortfarande får gå på lägren, för det har varit krågel när det gäller lägren, att vi kanske inte får åka med mera. Men nu har dem gjort en special grej så att vi får åka med även om själva beslutet inte är färdigt ännu. Men iaf imorgon är det dags för läger och då blir det att vi åker gokart på lördag + film/myskväll med tacos och film och sen på söndag kommer det bli att vi kör 18 håls minigolf, men tror det kommer bli en bra helg + att jag har med mig en skol kamera också så då kan jag ta en massa bilder. Får bli mera uppdatering senare för nu börjar historian tyvärr kram på er alla sötnosar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!